Teyzemleri siktim

Hikayeme geçmeden önce kendimden bahsedim. ben kaan 17 yasındayım maddi durumumuz çok iyidir.beni daha ayrıntılı tanımak isteyenler kuzenimin halası hikayesini okuyabilir. anlattıgım hikayelerim kesinlikle gerçektir. babamın evi cok oldugundan ve teyzelerimin durumu pek iyi olmadıgından 2 teyzemde babamın kat karsılıgında yaptıgı ewlerde otururlar.Küçük teyzem hep tuzla ve gebze tarafında oturdugu için orda bi ev satın almıstı annem ve teyzem gecenlerde yeni dogum yapmıstı. bende ailemle 1 ay kadar önce tartısıp büyük teyzem olan songüllere gitmiştim 2.ligde top oynadıgım için ewdende para alamıyordum kartlarım fln hep evde kalmıstı. neyse klupden kazandıgım parayla aldıgım araba ve paramı cektıgım kartı evden almaya gittim aileme onlara muhtac olmadıgımı kanıtlamak için nispet yapar gibi. artık songül teyzemlerde yasamaya baslamıstım.gerci onlarda babamın ewınde yasıyolar ama..... küçük teyzem dogum yaptı ve songül teyzem tuzlaya götür beni dedi ve olay bundan sonra basladı. çocuklara eniştem bakıyodu biz cıktık yola teyzem yanımda oturuyo on koltukta. ben küçükken sikine bakım acda ,kus otuyomu gibi tahrik edici kelimeleri kullanırdı.bende teyzeme küçüklükten beri hayal ederek 31 çekerdim. şimdi yanımda duruyo. teyzem 35 yasında dolgun harika kalçalı birisidir. kafama koymusutum ne pahasına olursa olsun sikicektim belki istesem verirdi ama cesaretimi bir türlü topluyamıyordum.konuya şöyle bir giriş yaptım ben: sana bir sır verimmi teyze ? songül : ver bakalım b: ben eniştemin küçük kardeşiyle yattım s: biliyorum onlarda kalmıstın ümitle küçüktün zaten nolcakki b: öyle değil ilişkiye girdim (çok utanmıstım ) s: vay orosbu ne zaman yaptınız b: annemler yurt dısına cıktı ben sizde kalıyodum s: ee neden anlattın ki durup dururken ve bu arada benim sikim oldu kazık gibi teyzem gözunu sikimden alamıyordu ben kıpkırmızı olmusutm bile klimayı fln actım o kadar terledim ki. neyse vardık teyzemlere ben hamen kucakladım teyzemi koltuga uzandım baktım songül teyzem iç çamasırı istiyo küçük teyzem noldu anlatsana fln diyo.anlattıgımdan etkilenmiş olcakki amı sulanmıstı teyzemin.yok bişey diyip geçiştirdi ve oturma odasında ben vardım yatak odasında cocukla eniştem vardı. salonda kilotunu degiştirmek zorundaydı küçük teyzem eniştem yataka odasından cıkmasın diye kapıyı tutuyodu benim kapım hafif acıktı ben su içme bahanesiyle harika götünü seyretcektim. geçtim salona götünü kapattı ama tamamını değil yarısınıda olsa görmüştüm pardon dedim gectim hemen odaya sonra noldu teyze dedim. aksam konusuruz yatarken dedi.aksam oldu ewet anlat dedim arabada anlattıkların amımı sulandırdı dedi sok oldum başladı anlatmaya eniştenin problemleri var dedi ben hiç zewk alamıyorum dedi attı elini sikime zaten kalkmıstı sikim. öpüştük beni soydu sonra kendi soyundu sikimi agzına aldı 3 4 dk sonra bosalcam dedim tm dedi ama agzından cıkarmadı sikimi agzına patladım. amını yalamamı istedi.eniştemin kardeşide istedi o zaman ufaktım tiksinmiştim dedim. (sonra kız arkadasımın amını yalamıstım bundan 5 6 ay önce ama oda hemen orgazm oldu.deneyimsizdim) ilk deneyimin olcak dedim. olsun dedi.sonra orgazm oldu teyzem.aşkım hadi içime gir diyordu.amının etrafında dolaştırıyordum hadi sok sok diye basladı.sotum amına amı yanıyo bosalcam dedım içime boşal dedi korunuyomusun dedim hayır dedi.içine bosaldım cocgumuz senin gibi yakısıklı olur inş. dedi.ben babam gibi sarısın mavi gözlüyüm teyzemin cocukları çingene gibi zenci :) k.teyzemin cocugu aglıyordu teyzem uyandı neyse sustu.songül benim inen sikimi kaldırmaya calısıyordu agzına aldı k.teyzem içeri girdi benim suratım alv alev yanıyodu.abla ne dedinde azdırdın cocugu dedi ama benim yaragıma bakıyor hayla, noldu sende gözünü alamadın dedi.bende isterim dedi ama ben songulün götünden sikmek için sabırsızlanıyorum.neyse 2 teyzem sakso cekiyor bana songul k.teyzemi soydu amı kıllanmıs git traş ol gel bebegimin sikini zor kaldırdım indircen şimdi dedi ve bana gün dogdu.teyze götten dedim olmaz dedi tm ben yatıyorum dedim yatma tmm vercem götten dedi. ama hiç almadım götten dedi o kadar büyütmüşün hiç almadın mı dedim acırsa bırakırım dedi tm dedim sakso cekim biraz dedi tükürklerini bıraktı yaragıma bende götünün yanakalarını ayırdım baktım deligi gercektende daracık tükürüklü şekilde girmeye calıştım olmadı. teyzem içerden gelmişti hadi kaan bırak songulu sıra bende dedi dur çocukluk hayalimi gercekleştirim sonra dedim. noldu hadi sok dedi girmiyo dedim bebe yagı varsa getirsene dedim. getirdi songulun götüne iyice yedirdim yagı sikimin kafasını dayadım götüne hızla bastırdım girdi( bnmki bu arada 16cm ama kalınlıgı 5 cm var)hızlı hızlı nefes almaya basladı ilkten içinde beklettim sonra alıstı gitgele basladım aldıgı acı yerını zevke bırkmıs olmalı ki daha hızlı daha hızlı diyebiliyordu.sonra götüne bosaldım k.teyzem songulun gotunu yalamaya basladı aşkım hadi sıra bende dedi ama benim sik daha kalkmadı sonra 3 müz yattık k.teyzem beni uyandırdı saat 8 gibi enişten işe gitti hadi sıra bende dedi ilk sakso cekti sonra amına girdim bosalcam dedim içime bosalma sakın dedi tm tm göbegine dogru bosaldım elinin yardmıyla yuttu bütün döllerimi sabah kahvaltı fln hazırlandı masaya cıplak oturdum songul yanma devamlı sıkımle oynuyo.

1 yorum:

  1. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil