Eşimin zoruyla türbanlandım

Hikayelerimi seri olarak okursanız birbirinden kopukluk olmadan konuyu anlarsınız…. Uzun yazıyorum umarım sıkılmıyorsunuzdur... Selimiye ve aliyi karşımda gördüğüm zaman çok şaşırdım gerçekten bir sürpriz olmuştu bana çünkü abim orada olanların bir daha asla olmayacağını ve unutmamı söylemişti. Hakan yengem ve ben salonun ortasında abim Selimiye ve ali kapının girişindeydi. Hepimiz dona kalmıştık. Ben alinin dudaklarına yapışıp hoş geldin kocacım dedim, sonra da selimiyenin dudaklarına yapışıp hoş geldin karıcım dedim, hakanla yengem bize salak salak bakıyorlardı. Abimde aynısını yaptı, onlar halen duruyorlardı, misafirlerimize hoş geldin demiyecekmisin karıcım dedi abim yengem de hoş geldiniz deyince böyle uzaktan olmaz dedi abim kolundan tutup aynı bizim gibi dedi, yengem adama hoş geldiniz deyip dudaklarına bir buse kondurduktan sonra olmaz öyle dedi, abim bu sefer başına bastırıp uzunca öpüştürdü sonra aynı şekilde hakanda aynısını yaptı, ali kocacım bu ne demek bunlar kim burada neler oluyor dedi hiddetle… abimde sakin ol aşkım sana her şeyi anlatacam hele bir oturun nefeslenin dedi. bize hemen ne olduğunu anlatmazsan biz hemen geri gidiyoruz dedi. biz dördümüz karı kocayız dedi abim hayır biz sadece resmi karı kocalarla beraber oluyoruz bilimiyormusun dedi. bizde resmi karı kocayız saten dedi. inanmak istemediler tabiî ki evlenme cüzdanlarını çıkarttığımızda bir çok daha yaşadı hani siz karı kocaydınız bunun kocası başka sen bizi kandırdın dedi. ya bak bu kadar celallenmene gerek yok istemiyorsan sen bilirsin biz kardeşiz bunlarda kardeş ben bunun kız kardeşiyle evliyim o da benim kız kardeşimle evli ama biz dörtlü takılıyoruz sizi de çok sevdiğimiz için davet ettik katılmak isterseniz katılırsınız istemezseniz siz bilirsiniz dedi. bize az müsaade edin dediler. Bahçeye çıktılar, biraz sonra geldiklerinde madem öyle siz izleyeceksiniz biz hakan bey ve yengemi işaret ederek bu hanımla takılacağız sonra da bir daha görüşmemek üzere gideceğiz deyince abim sinirlendi lan gavat seni buraya çağıran benim sikerim tahtanı ya hep beraber ya da hiç siktir git o zaman dedi. sen bilirsin deyip bahçeye çıktılar. Abimde peşlerinden çıktı adamı bir güzel dövdükten sonra götün yiyosa git davacı ol haneye tecavüzden seni bir içeri attırayım dedi. sonra taksi çağırıp apar topar gittiler hepimizin morali bozulmuştu. Ogün kimse sikişmedi hepimiz yattık. Sabah kalkıp kahvaltı ediyorduk abim işe gidecek hakan evde olacaktı birer gün arayla gidiyorlar evde kalan akşama kadar bizi sikiyordu. Benim telefonum çaldı. Arayan almanyadaki kardeşim sinandı. Hayırdır Sinan dediğimde abla babamla kavga ettim beni evden kovdu tr ye gelebilirmiyim beni misafir edebilirmisin abimle de bir konuş bana acil dön havaalanındayım dedi. telefonu kapattıktan sonra durumu abime anlattım gelsin ne yapalım yapacak bişey yok dedi. ok gel diye telefon açtıktan sonra kara kara düşünmeye başladık, nasıl yapacak bu işi nasıl yürütecektik. Biraz bu işe ara verecek herkes kendi karısıyla yapacak onu geri göndermenin bir yolunu bulacak veya onu da aramıza katacaktık, bu konuda da yengem kendini feda edecek onu baştan çıkartacak sonrasında onu bir şekilde baskıyla guruba dahil edecektik. Terslikler üstü üstüne gelmeye başlamıştı. Hakan da işe gitmeme kararı aldı, abimle hakan arabaya binip onu havaalanından almak için istanbulun yolunu tuttular… Sinan eve geldiğinde hala morali bozuktu. Sorduğumda konuşmak istemediğini söyledi ve yattı. O yatarken biz bahçedeki masanın etrafında toplanmış ne olduğunu çözmeye çalışıyorduk, herkes farklı bir yorumda bulunuyordu ama kimse ne olduğunu bilemiyordu. Ben babamı aramaya karar verdim, hem merak etmemesini hem de sorunun ne olduğunu öğrenmeye çalışacaktım. Babamı arayıp, sinanın buraya geldiğini bişey konuşamadığımızı sorunun ne olduğunu öğrenmeye çalıştım ama babam hiddetle Allah belasını versin onun deyip telefonu yüzüme kapattı. Öğleden sonra 5 gibi Sinan kalktı. Abimle hakan da ona ilk günden hemen mangalı kurdular, abim ben onun derdini öğrenirim iyice bir sarhoş olsun dökülür nasıl olsa dedi. yemekler yenildi içkiler su gibi içildi, ama sinanda tık yok, içmeye alışmış iyice bizimkiler çakır olmuş, Sinan oturduğu gibi duruyordu, abim ve hakan sızmaya başladılar. Biz hanımlara saten içirmiyorlardı. Yengem Sinan hadi oğlum gel de abini yatıralım dedi. abimin bir tarafına yengem, bir tarafına Sinan girip abimi önce duşa ordan da yatağa götürdüler. Sonra hakanı da aldık aynı şekilde, önce duşa sonra yatağa yatırdık, bana abla uykun yoksa az gelsene benimle dedi. tekrar bahçeye inip, masaya oturduk, o içmeye devam ediyordu. Ağlıyordu. Ne oldu oğlum anlatsana derdin ne neden ağlıyorsun dedim, yavaş yavaş çözülmeye başlamıştı, abla ben çok yanlış bişey yaptım dedi. ben yanlışında olsa hatan da olsa sen benim canımsın her ne yaptıysan başım üstüne ben her şekilde arkandayım ama ne olduğunu bileyim bari dedim, anlatırsam sen de beni evden kovarsın hayır anlatamam birkaç gün kalayım saten gidecem, gelirken arabamı sattım, bankadan da 45-50 bin euro kredi çektim, burada bir ev alıp yerleşecem ve hayatıma bakacağım artık bu dertle ben çok yaşamam saten dedi. iyice içime kurt düşürmüştü. O gün ne kadar ısrar ettiysem anlatmadı. Sabah kalkıp herkes kahvaltı sofrasındayken o uyuyordu, hakanla abim mecburen beraber işe çıkmışlardı. Yengem sofrayı toplarken, ben de şuna bir bakayım, nedir durumu nasıl oldu falan diye odasına girdim, girdiğimde ağzım açık kaldı. Sinanda kırmızı bir tanga kilot vardı, siki kilottan dışarı çıkmış ölüsü bile en az 12-13 santim ve kalın muhteşem bir sik vardı. Ben kafamda kuruyor ama acaba diyordum. Bişey yapmadan çıktım odadan ve direk abimi aradım, abi ne düşünüyorsun ne olabilir dedim. iki ihtimal var dedi, ya bu çocuk gay veya bisexüel dedi. eğer öyleyse işimiz kolay hem size sikici çıktı hemde bize sikecek göt çıktı dedi. siz planı uygulamaya başlayın, ne olduğu ortaya çıkar dedi. yaklaşık 1 saat sonra Sinan kalktı ve banyoya girdi, yengem de sanki ondan haberi yokmuş gibi soyunup çırılçıplak banyoya girdi, ayyy mayy faslı olduktan sonra Sinan bornoza sarılı bir vaziyette banyodan çıktı. Ne oldu dedim, ya yengem birden içeri daldı abla dedi. senin geldiğini unutmuştur, bir de sen akşam çok içtin bu saatte uyuyorsundur diye rahat olmuştur bunda sinirlenecek bişey yok tosunum dedim. Sinan ağlamaya başladı, neden ağlıyorsun oğlum ne oldu dedim. abla annemde bana hep tosunum diyor ama benim derdim çok büyük dedi. gel bakayım yanıma deyip, ona sarıldım, başını omzuma dayayıp, anlat bakalım senin ne derdin var dedim. Önce hık mık etti, bak olum sabah odana girdiğimde seni kırmızı bir tangayla gördüm, cinsel tercihin senin seçimin kimse sana karışmaz burada eğer derdin oysa onu takma kafana dedim, peki başka gören oldumu dedi, hayır olmadı dedim. abla aslında ben bisexülim, benim almanyada shemale bi sevgilim var, onunla sevişiyorduk annem odaya daldı. İkimizinde erkek olduğunu anlayınca ortalık karıştı dedi. nasıl karıştı dedim. abla ben anneme aşığım, erkekliğimi hissettiğim günden beri annemin hayaliyle 31 çekiyordum. Hatta babamla annem yan odada sikişirken çok zaman onları dinliyor fırsat bulursam izliyordum, annemin kirli çamaşırlarını kokluyor kendimi o şekilde tatmin ediyordum, bir gece yine onları izlerken. Annemin babamı parmakladığını gördüm ben de kendimi parmaklamaya başladım. Sonra kendimi parmaklayarak 31 çektiğim zaman daha çabuk boşaldığımı gördüm, bir gece de sokaktan kadın diye bi transexüel aldım, kafam da iyiydi. Önce onu siktim sonra da o beni sikti. Beni sikince ne kadar zevk aldığımı anlayınca bunu sürekli yapmaya başladım. Annem bizi yakaladığında sevgilim kaçtı, annem de beni teselli etmek için sarıldı bişeyler anlatmaya çalışıyordu sonra babamın artık onu eskisi gibi memnun edemediğini falan anlatıyordu, anne istersen biz seni memnun ederiz hem de ben de mutlu olurum dedim ve hem bisex hem de ensest ilişkimiz başlamış oldu taki bundan 10 gün önce babama yakalanana kadar bu şekilde evde 3 lü devam ettik dedi. 10 gün önce babam yakalayınca bizi polise şikayet etti. 2-3 gün karakolda kaldık, sonra annem davacı olmayınca çıktık, ama ben de bir daha eve gidemedim dedi. bunları anlatırken hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Bornozunun önü açılmış kocaman yarağı bornozun arasından dışarı çıkmıştı. Elimi atıp kavradığımda sıcaklığı başımı döndürdü eee tosunum boşuna dememişler adamın başına ne gelirse ya meraktan ya yaraktan diye dedi. abla ne yapıyorsun yengem evde dediğinde bişey yok rahat ol burada aklının alamayacağı kadar rahat ettirecem sen ev aramana da gerek yok burada bizimle kalabilirsin dedim. nasıl yani dedi. sen her şeyi bana bırak beni iyice şu kalın yarağa bir doyur bakalım hakan eniştenin siki bunun yanında kürdan gibi dedim. yengem banyoda çıkar şimdi falan dedim. boşver onu sen rahatına bak deyip eğilip sikini ağzıma aldığımda inik haldeyken bile ağzıma zor sığıyordu. Bir yandan sikini yalarken bir yandan da orta parmağımı göt deliğine geçirmiş onu iyice azdırıyordum, Sinan aldığı zevkten kafasını arkaya uzatmış iyice kendinden geçmişti.

4 yorum:

  1. Poyraz TOLGA YAŞ 39 PENİS 19 DAMARLI KALIN COOOOK GEC BOSALAN BIRIYIM VÜCUT KILSIZ BEMBEYAZ HERŞEY SINIRSIZ ankaradan dış görünüşe ve maddiyata önem vermeyen sxi maddiyata katmayan reelde anal oral veya vajinal sx için 15-65 arası bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan yeri olan cinselliğine sexe arzularına ve isteklerine gem vurmayan ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa heryerini saatlerce yalatmak ve yalamak isteyen yalanmayı ve yalamayı çok seven azgın sxi tangalı türbanlı reelci bayan ariyorum. boyu posu kilosu güzel çirkin evli bekar d ul genç yaşlı nişanlı bakire hamile lez farketmez. gizlilik hijyen güven önemli.reelde vajinal sx yapmadan sadece anal veya oral sx yapmak yada sevişmek ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa heryerini saatlerce yalatmak ve yalamak isteyen ankaralı 15-65 arası yeri olan bacakları poposu güzel kalçaları sxi yuvarlak göğüsleri iri dik olan azgın sxi tangalı türbanlı reelci bayanlarada açığım duyrulur.ilanımla gerçekten ciddi olarak ilgilenen eşinden,sevgilisinden,kocasından,erkek arkadaşından veya nişanlısından yeteri kadar ilgi ve alaka görmeyen sx konusunda memnun olmayan doymayan zevk almayan orgazm olamayan zevkten inim inim inleyemeyen boşalıp rahatlayamayan kadınlığıı yaşayamayan kendini yanlız ve mutsuz hisseden yada gerçekten yanlız ve mutsuz olan sxte memnun olmayan iyi ve doyurucu bir sxe orgazma zevke boşalıp rahatlamaya doymaya zevkten inim inim inlemeye defalarca orgazm olmaya hasret kalan acıkan susayan ihtiyacı olan ankaralı 15-65 arası bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan heryaş ve kesimden yeri olan azgın sxi tangalı türbanlı reelci bayanlar bana 7 gün 24 saat çekinmeden ulaşabilir tel çağrı mesaj bekliyorum azginbekarevli dul memur is kadını evkadini bayanlar15-65 arası ankaralı azgın sxi tangalı kapalı bayanlardan 7 gün 24 saat tel çagrı mesaj bekliyorum gizlilik güven garanti kesinlikle yerim aracim var güven alırsam yeri olan bayanlarada gelirim seks sonrası kimse kimseyi tanimayacak asla kesinlikle güven medeniyet coooook cook önemli evli ciftler evli bekar bayanlar yaş sınırım yoktur lütfen ankara arasın wahatsap viber bip line imo var 05373215942 05373215942

    

    YanıtlaSil
  2. POYRAZ TOLGA ANKARADA SINIRSIZ SEKS FANTAZI SAYGI GÜVEN KURALLARI ICINDE KESİNLİKLE
    Ankara cankaya tolga yaş 39 boy 170 kilo 80 Penis damarli kalın 19 vücudum kilsiz beyaz doyumsuz acik gorusluyum yasadigim seks olayimi anlatayim
    sevgili okurlar size 2014  de yaşadığım bir anımı antalya kemerde 5 yıldızlı bir otelde masör olarak çalışıyordum. Spa ya sveta isminde rus asıllı bi masöz geldi  kızıl saçlı taş gibi bir bayan dı buna masajı öğretmemi istediler önce hamam proğramını sonrada masaj çeşitlerini uygulamalı olarak gösteriyordum  ama ona her dokunduğumda kendimi kaybetmemek için zor tutuyordum aradan 2 hafta geçti aramız çok iyiydi akşamları sahile gidip iki bira veya sohpet ederek vakit geçiyordu bigün spanın havlularını düzenlerken yardım ediyordu bi anda ne oldu anlamadım ama çok ateşli bir şekilde öpüşmeye başladık ama zaman azdı hemen yüzünü duvara döndü ve ayagındaki pantolonu dizlerine kadar sıyırdı arkadan ensesini yalayarak gögüslerini okşuyordum ve amına yavaşça girdim öyle dar ve sıcaktı ki anlatamam dudaklarını ısırıyor havluyu ısırıyor zevkten bağırmamak için kendini zor tutuyordu  yaklaşık 5 tempolu bi şekilde yüzü duvara dönük siktim  ve ikimizde boşaldık ama kan ter içindeydik havluları yerleştirip hemen hamama girdik duş aldık akşam olmasını iple çekiyordum akşam oldu çıktık sahile doğru yürürken bi pansiyon gördüm göz kırparak pansiyonu gösterdim hadi dedi  ben hemen altındaki tekelbayiden bi kırmızı şarap aldım biraz çilek üzüm şeftali bi meze için lazım olan kuruyemiş ve 4 bira aldım pansiyonran 2 kişilik bi oda tuttum ve yukarı çıktık sveta duşa girdi ben meyveleri hazırladım masayı kurdum biraları dolaba koydum çıkınca bende duşa girdim bornozları giyip masaya oturduk romantik bi müzik eşliginde şarabımızı yudumluyorduk şişenin dibini bulmak üzereyken daha fazla sabredemedim ve dansa kaldırdım dudaklarımız birleşti ayakta dan ederek sevişiyorduk bornozlar çıkmış haberimiz yok yatağa uzattım ve dudaklarından  boynuna doğru yalıyordum gögüslerine indim çok tatlı gögüsleri vardı tam somurmalık taş gibi ne büyük nede küçük yalayarak göbek deligine indim ve amına geldim saçlarımı kavramış amına bastırıyordu ağzımı dilim içinde zevkten çığlıklar atıyor. Dizlerini yukarı kaldırdım ve sag dizinin içinden bacagının iç kısmını yalayarak amına geliyorum ve sol dizini yalayarak amına geliyorum somuruyorum bazırı şişti bembeyaz süt gibi amı somurmaktan pembeleşmişti artık daha 69 pozisyonuna geçtik ben onun amını yalarken o benim sikimi yalıyordu 1 saati aşkın seviştik ve gel artık dayanamıyorum diyerek üzerine çekti misyoner pozisyonunda girmeye başladım gögüslerini somurarak giriyordum gögüslerini sokarken dilini somuruyordum orgazm üstüne orgazm oluyordu her orgazm oldugunda kendini kasıyor sikimi mengene gibi sıkıyordu ve daha fazla dayanamadım bende patladım içine ama dolmamıştım hemen ters çevirip yüzün koyu yatırdım ayaklarını kaldırarak parmaklarını yalıyordum topuklarını bileklerini derken baldırlarına kadar geldim güzel yuvarlak toplu bir kalçası vardı ısırmaya yalamaya doyamıyordum siyah incisini yalayarak belinden ensesine ensesinden geri götüne iniyordum karnının altına bir yastık koydum ve yaladim yaladım yaklaşık 30 dk ve içine girdim zaten zevkten dört köşe olan sveta tolga tolga diye inliyor ismimi sayıklaması beni daha çok zevke getiriyordu yatagı parçalayacak gibi sıkıyor ısırıyor zevkten uçuyordu orgazm üstüne orgazm oluyordu yarım saat içinde kaçkez  orgazm yaşadı saymadım sexsi çok seviyorum diyerek ismim haykırması delirtiyordu beni boşalmam yaklaşınca yine çıkartmadım içine boşaldım ama hiç hız kesmeden devam ettim o gece sabaha kadar degişik pozisyonlarda defalarca sikiştik tabi sabaha karşı uyumuşuz 8 de telefonun alarmına uyandık ama işe gitmedik akşama kadar dinlenip sevişerek bir tam gün geçirdik muhteşemdi böyle zevk yasamak isteyen Ankaralı bayanlar tanışalım hamile kalmak isteyen kendi evinde masaj yaptırmak isteyen bayanlar evli ciftler evli bayanlar arasın yaş sınırım yoktur ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  3. sikişmeyi sewen ewli çiftler bizde çifttiz
    05412502963

    YanıtlaSil
  4. arayın ewli çiftler bizde evli çifttiz 05412502963

    YanıtlaSil