Ofiste Sunayı İyi Edince O Gecede Beni Evinde Ağırladı


Ofiste Sunayı İyi Edince O Gecede Beni Evinde Ağırladı

salim bey 45 yaşlarında kır saçlı bakımlı hoş sohbet kibar iltitaf seven bir bey odası mis gibi kokuyor hemen çaylarımız geldi içtip hem işten konuşuyorduk hem havadan sudan salim bey ben hep butür işlere bayan gönderirler zannediyordum veya sizin bir bayanla geleceğinizi düşünmüştüm deyince gülüşmeler oldu sonra ben Salim bey bayan olsaydım heralde bana asılacak sonra beni ikna edip önce bara sonra otele götürecektiniz sanırımdeyince iyice gülüşmeler oldu ama Salim bey itiraf etti vallahi doğru dedi , bende isterseniz bayan arkadaşı çağırayım dedim ama otele gelmez gelsede sizinle beraber olacağını sanmam deyince inanamadı ama kabulde etti, ben hemen beraber geldiğimiz bayanlardan sunahanımı çağırdım ve telefonda olayı kısaca anlattım bizim için elimizdeki malları satmaktı sonuçta işten iyi para kazanacaktık kabul etti ve akşama buluşmak üzere buluşşup atrıldım başka müşterilere uğradım akşam saat 7 gibi buluştuk önce bir bara gidip bir güzel içtik sonra Salim bey hadi kalkıp bir otele gidelim deyince Suna Galipde gelirse olur deyince önce düşündü sonra kabul etti Salim bey biz 2 oda istedik ben Salim beyle Sunada diğer odaya geçti ben Salim beyle odaya girdim ikimizde alkollüydük ben yatağa biraz uzanacağım deyip yüzüstü yattımSalim bey benle konuşuyordu ama neyaptığını göremiyordum saat 1olsada Sunayı çağısak dedi bende daha 2saat var dedim Salim hayır 1saat 40 dakika var deyince güldüm ama hala ne yaptığını göremiyordum Salim beyin sonra biranda Salim beyin ellerini götümde hissettim bir an kendimi kastım ve döndüm neyapıyorsununz demeye fırsat bırakmadan dudaklarıma yapıştı kendimi çekmeye çalışıyordum ama faydasız sonra biran bıraktı beni ve seninle olalım sonra Sunayı çağıralım zaten onun verip vermeyeceği bellide değil deyince olmaz sen niyeti onda bozdun banamı tecavüz edeceksin deyince hayır gönüllü olsun istiyoruym dedi ben alkollüydüm ve uzun süredirde beraberliğim olmamıştı gözüm salimin aletindeydi ve elim salimin aletindeydi salim aletini çıkardı ayağa kalktı ve ağzıma verdi aletini somuruyordum yalıyordum biranda Salim ağzıma boşalmıştı ve ben tüm spermlerini yutmuştum sonra Salim üzerini çıkardı ve benimde soyunmamı istedi soyundum ve hemen kucağına oturdum salim elleriyle göğüsleri okşuyordu sırtımı yalıyor somuruyordu sonra yatağa yatırıp ayaklarımı kaldırdı ve aletini eliyle sıvazlayıp içime yavaş yavaş soktu özlemiştim ber erkeğin içime girmesini beni okşamasını benimle sevişmesini Salim içime girip çıktıkça zevkin doruklarına gidiyor geliyordum ve 15 dakika sonra içime boşalmıştı üzerime yattı ve sevişmeye başladık artık sati unutmuş saatlerce sevişiyor Salim kendini toparlayıp tekrar domaltıyordu beni kendimize geldiğimizde saat 3olmuştu ama suna hala odaya gelmemişti biz üzerimizi giyinip Sunanın odasına gittik kapıyı çaldık ama açan yok resepsiyona sorduk çıktığını söylediler anlamıştıkki sına kaçmıştı ama benim Salim beye verdiğimi bilmiyordu ve hiç aklına bile gelmezdi biz tekrar odaya çıktık resepsiyonada 4tane bira getirmesini söyledik odada biraları içtik ve sabaha kadar seviştik sbah tekrar Salime verdim ama harika bir beraberlik oldu. ben elimdeki malları satmıştım ama fazlasını değil ama yinede olsun iki işimide görmüş oldum .Haftaya Salim bey Ankaraya gelecek ve otele yerleşip beni arayacak nasılsa bana yazmak isterseniz mail adresim bell

3 yorum:

  1. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  2. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  3. POYRAZ TOLGA ANKARADA SINIRSIZ SEKS FANTAZI SAYGI GÜVEN KURALLARI ICINDE KESİNLİKLE
    Ankara cankaya tolga yaş 39 boy 170 kilo 80 Penis damarli kalın 19 vücudum kilsiz beyaz doyumsuz acik gorusluyum yasadigim seks olayimi anlatayim
    sevgili okurlar size 2014  de yaşadığım bir anımı antalya kemerde 5 yıldızlı bir otelde masör olarak çalışıyordum. Spa ya sveta isminde rus asıllı bi masöz geldi  kızıl saçlı taş gibi bir bayan dı buna masajı öğretmemi istediler önce hamam proğramını sonrada masaj çeşitlerini uygulamalı olarak gösteriyordum  ama ona her dokunduğumda kendimi kaybetmemek için zor tutuyordum aradan 2 hafta geçti aramız çok iyiydi akşamları sahile gidip iki bira veya sohpet ederek vakit geçiyordu bigün spanın havlularını düzenlerken yardım ediyordu bi anda ne oldu anlamadım ama çok ateşli bir şekilde öpüşmeye başladık ama zaman azdı hemen yüzünü duvara döndü ve ayagındaki pantolonu dizlerine kadar sıyırdı arkadan ensesini yalayarak gögüslerini okşuyordum ve amına yavaşça girdim öyle dar ve sıcaktı ki anlatamam dudaklarını ısırıyor havluyu ısırıyor zevkten bağırmamak için kendini zor tutuyordu  yaklaşık 5 tempolu bi şekilde yüzü duvara dönük siktim  ve ikimizde boşaldık ama kan ter içindeydik havluları yerleştirip hemen hamama girdik duş aldık akşam olmasını iple çekiyordum akşam oldu çıktık sahile doğru yürürken bi pansiyon gördüm göz kırparak pansiyonu gösterdim hadi dedi  ben hemen altındaki tekelbayiden bi kırmızı şarap aldım biraz çilek üzüm şeftali bi meze için lazım olan kuruyemiş ve 4 bira aldım pansiyonran 2 kişilik bi oda tuttum ve yukarı çıktık sveta duşa girdi ben meyveleri hazırladım masayı kurdum biraları dolaba koydum çıkınca bende duşa girdim bornozları giyip masaya oturduk romantik bi müzik eşliginde şarabımızı yudumluyorduk şişenin dibini bulmak üzereyken daha fazla sabredemedim ve dansa kaldırdım dudaklarımız birleşti ayakta dan ederek sevişiyorduk bornozlar çıkmış haberimiz yok yatağa uzattım ve dudaklarından  boynuna doğru yalıyordum gögüslerine indim çok tatlı gögüsleri vardı tam somurmalık taş gibi ne büyük nede küçük yalayarak göbek deligine indim ve amına geldim saçlarımı kavramış amına bastırıyordu ağzımı dilim içinde zevkten çığlıklar atıyor. Dizlerini yukarı kaldırdım ve sag dizinin içinden bacagının iç kısmını yalayarak amına geliyorum ve sol dizini yalayarak amına geliyorum somuruyorum bazırı şişti bembeyaz süt gibi amı somurmaktan pembeleşmişti artık daha 69 pozisyonuna geçtik ben onun amını yalarken o benim sikimi yalıyordu 1 saati aşkın seviştik ve gel artık dayanamıyorum diyerek üzerine çekti misyoner pozisyonunda girmeye başladım gögüslerini somurarak giriyordum gögüslerini sokarken dilini somuruyordum orgazm üstüne orgazm oluyordu her orgazm oldugunda kendini kasıyor sikimi mengene gibi sıkıyordu ve daha fazla dayanamadım bende patladım içine ama dolmamıştım hemen ters çevirip yüzün koyu yatırdım ayaklarını kaldırarak parmaklarını yalıyordum topuklarını bileklerini derken baldırlarına kadar geldim güzel yuvarlak toplu bir kalçası vardı ısırmaya yalamaya doyamıyordum siyah incisini yalayarak belinden ensesine ensesinden geri götüne iniyordum karnının altına bir yastık koydum ve yaladim yaladım yaklaşık 30 dk ve içine girdim zaten zevkten dört köşe olan sveta tolga tolga diye inliyor ismimi sayıklaması beni daha çok zevke getiriyordu yatagı parçalayacak gibi sıkıyor ısırıyor zevkten uçuyordu orgazm üstüne orgazm oluyordu yarım saat içinde kaçkez  orgazm yaşadı saymadım sexsi çok seviyorum diyerek ismim haykırması delirtiyordu beni boşalmam yaklaşınca yine çıkartmadım içine boşaldım ama hiç hız kesmeden devam ettim o gece sabaha kadar degişik pozisyonlarda defalarca sikiştik tabi sabaha karşı uyumuşuz 8 de telefonun alarmına uyandık ama işe gitmedik akşama kadar dinlenip sevişerek bir tam gün geçirdik muhteşemdi böyle zevk yasamak isteyen Ankaralı bayanlar tanışalım hamile kalmak isteyen kendi evinde masaj yaptırmak isteyen bayanlar evli ciftler evli bayanlar arasın yaş sınırım yoktur ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil