Kaymak gibi amcıgı vardı

Selam size başımdan geçen anımı yazmak istiyorum yaşamış oldugum.köye annemle birlikte gelmem için çok rica ediyordu ama ben köye gitmek istemiyordum.kadınları bilirsiniz baban yok diye böyle ediyorsun dimi der gibi duygu sömürüsü yapıp kendini acındırdı ve bende köye gitmeyi kabul ettim.aylardan temmuzdu köye gittik evimize ne zamandır kalındıgı yoktu temizlik yaptı annem her tarafı güzelce süpürdü ve yıkadı.sonrada banyo yapıp geldi hadi oglum allah rahatlık versin dedi.aynı odada o başka yatakta ben başka yatakta yatıyorduk.gece lambasını açık bırakmıştık sonra yatagın üstünde bir karartı gördüm işıgı bir yaktımki çıglık attım annemde uyandı hayırdır oglum ne oldu dedi.akrep dedim ben bu yatakta hayatta yatmam dedim yanıma gel o zaman dedi.annemde altında dar bir şort üstünde yarım kol penye türü dışort vardı.benimde üstümde bir şey yok altımda şort vardı.yataga girdim biraz sonra annemin horlama sesleri geliyordu resmen.anneme sıkı sıkıya sarıldım ve olmadık şeyler düşünmeye başladım sikim gitgide kalkıyordu resmen annemin götüne yapıştı sikim o kadar yorulmuştuki o onu bile duyacak gibi deyildi.ben çıldırmıştım artık ne yapayım diye düşündükce içim içimi yiyordum.annemi test etmeye karar verdim bakalım uykusu ne kadar agır diye.sonra altındaki kilodunu çıkardım götü tam karşımdaydı sikimin.sonra bende şortumu çıkardım ikimizinde altında bir şey yoktu.sikimi annemin götünün yanaklaqrına sürtüyordum.sonra yapacak artık bir şey yok benim olması lazım bunun dedim.sikimi aşagılara gezdiriyordum bakalım. hangi yuvayı bulupta içine girecek diye.girecegi rahat yerin amı oldugunu tahmin ediyordum ama yinede ararken birde n annemin içinde oldugunu farkettim.sonra gidip gelmeye başladım bir taraftanda düşünüyordum içine boşalırsam hamile kalırmı diye.sonra birden annemin seslendigini duydum oglum sakın içine boşlama diye.çıkardım sikimi memelerinin arasına sokup orda gidip geldikten sonra agzına dogru atlatarak boşaldım.sonra tekrar agzına aldı iyice kaldırdıktan sonra annemi ters döndürdüm götünün üstüne tükürdüm bolca.sikimide tükürüklettim ona yavaş yavaş götünün agzına sikimi getirdim yavaşca kafasını içine sokarken bir ahhh dedi sonra içine birden yüklendim götümü yırttın ya yavaşsana dedi.tamam dedim gidip gelmelerimle götünün içinde boşladım.akrebe bir tür duacıyım eskiden çok korkardım akrepten ama daha korkmuyorum annemle birlikte olmamı sagladıgı için.her akşam anenmi tatmin ediyorum onu ve kendimi zevkelrin en güzelllerini yaşatıyorum.kendimle gurur duyuyorum...

3 yorum:

  1. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ewli çiftler arayın sikişelim bizde çifttiz

      05412502963

      Sil
  2. Slm gerçek resim bana ait orjinal lütfen lütfen eşinde seks doymiyan ilgili gurmiyen eşm beni aldatyorum bende seks için arkadaş arıyorum diyen ciddi seksi seven seksi doymiyan evli mutsuz dul bayanlar arasn tansalm am yalamayi cok cok cok cok cok cok cok cok seviyorum seksde cok cok cok cok gec boşaniyorum gurşmek istyen bayanlar arasn bekliyorum lütfen internetten aldığın her insana inanmayın ben azat ağrı van Diyarbakır Doğubeyazıt istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok vahsap var 05537753404 no özel ACK yas30 boy173 kilo 73 Penis 20 santim kartal yakacık oturuyorum aile içi ve ANE kız abla baci gurup seks seven eşinde seks doymiyan seksi izlemek istyen erkekleri bayanlar her zaman arayın gizlilik önemli veren temiz bayanlar arasn bekliyorum tel 05537753404 24 saat açık tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum eşinde seks doymiyan seksi izlemek istyen erkekleri bayanlar her zaman arayın gizlilik önemli veren temiz bayanlar arasn tansalm am yalamayi cok seviyorum büyük yarak seven bağara bağara sikşmek istyen evli bayanlar evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum ağzıma bosalmak istyen bayanlar arasn bekliyorum tel 05537753404 24 saat açık tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum ağzıma bosalmak istyen bayanlar arasn bekliyorum lütfen lütfen bayanlar arasn bekliyorum bende hertürlü seks mevcut yeterki dürüstlük ve güven olsun eşni siktimek istyen izlemek istyen erkekleri bayanlar arasn tansalm istanbul tel 05537753404 24 saat açık tel 05537753404

    YanıtlaSil