Barda sarhoş olan kızı siktik


elam adim oktay 180 boyunda ve 75 kiloyum kumral oldukca sexi birisiyim Sexte SINIR tanimayan birisiyimdir.Herneyse Ben bir gun basimdan gecen olayi size anlatmak istiyorum
Bir gun alanya sokaklarinda SIKICI bir sekilde Geziyordum Birden karsima bir bayan cikti ve bana anlamadigim biseyler soylemeye basladi bende ona
türk oldugumu ve sadece turkce konusabilecegimi soyledim.Oda türkce biliyormus sadece almanca biliyormuyum diye sormus
Elinde bir kac parca esya vardi ve bir taksiden inmis ama yanlis yerde inmisti kaldigi yer bir alt sokakta idi ve bana yardim edermisin diye sordu SEX, SEX HİKAYELERİ Bu arada benim yasim 22 karsimdaki bayanin yasi ise 36 ymis sonradan ogrendim.
Herneyse bende elindeki posetlerden birazini alip onunla beraber yurumeye basladim Ve icimi degisik bir heyecan sarmaya basladi belki yanimdaki bayanin icinde kötü birseyler yoktur diye dusunerek kendimi geri cektim Neyse biraz daha yuruduk hem yuruyup hem konusuyorduk bana  yasimi sordu bende yasimi soyledim ona
Biraz daha Tanistik kendisi almanyadan gelmisti izine ve esi henuz gelmemisti kendisi yalniz gelmisti eside 1 hafta sonra gelecekmis herneyse ardindan konusmaya devam ettik bana devamli iltifatlar etmeye basladi yardim ettigin icin cok tsk ederim birde iste cok yakisiklisin saclarin falan cok yakismis sana gibi seyler diyordu bende tsk ederim diye yanit verdim.
Ve kendisininde cok tatli bir insan gibi gorundugunu ve gercektede oyle olup olmadigini sordum oda bana buna sen karar ver dedi ben afalladim nasil dedim Yanlis anlama dedi biraz sohbet edersek anlarsin dedi tatli olup olmadigimi dedi
Bende Tamam dedim evlerinin onune geldigimizde evini bir gosterdiki bana mukemmel bir evleri vardi ardindan 3uncu kata kadar asonsor ile ciktik ve asonsor cok dardi birbirimize degiyordukVe gozlerimin icine Bakiyordu bende onun gozlerine.
Ve 3uncu kata geldigimizde kapiyi Acip indik ardindan Odalarinin kapisinin onune geldik tam egildi cebinden anahtari cikardi ve kapinin deligine soktugunda ben onu soyle bir suzmeye basladim inanilmaz derecede guzel bir popoya sahip oldugunu gordum ve mukemmel bir fizigi vardi kapi acildi iceri girdi bende elimdekileri biraktim ben gideyim dedim oda Hayir olmaz dedi
sana soguk biseyler ikram edeyim lutfen kirma beni deyince kabul ettim ardindan iceri girdik ve salona gectik kendisi iceri gidip uzerini degisip geldi bunu neden yaptigini anlamistim uzerine bir sort ve kucuk badi bir thisört giymisti yasinagore cok genc giyimi vardi ardindan bana ne icersin diye sordu bende onemli degil soguk herhangi bisey olsun dedim.
Oda iceri gidip buzlu viski getirdi bu beni daha da cok sasirtti neyse sohbete daldik evde kimse yoktu yalniz mi kaliyorsun diye sordugumda bana durumu acikladi ben 1 hafta once buraya geldim burasi bizim yazligimizdir dedi ve kizi ile beraber geldigini ancak kizinin erkek arkadasi ile ortaliktan kayboldugunu soylerek gulumsedi
bende ona bu olgunlugundan dolayi su sozleri soyledim kizinizin suan bir erkegin kollarinda olmus olabilecegini bildiginiz halde cok sakinsiniz dedim kendiside bunlar normal seyler dedi ben kizima kizimda bana karismaz dedi.
Ve sohbet git gide koyulasmaya basladi bana cok yakisikli oldugumu soyleyip duruyordu ikide birde bende cok tsk ederim diyordum kendisininde cok guzel oldugunu soyledim cunki gercekten guzeldi guzel olmayan birisine mecburiyet bile olsa guzel demem.Sadece guzele guzel derim.Herneyse ardindan bardaklar bosaldi bardagi elimden alip tekrar doldurdu bu sefer siseyide alip gelmisti icmeye basladik.
Bana yalniz oldugunu ve cok SIKILDIgini soyledi bende yalnizim dedim ona ve bu aksam benimle bir yerlere gitmek istedigini soyledi nereye diye sorunca aksam seninle denize girelim mi dedi bende ok dedim Ardindan sohbete devam ettik devam li esinden bahsediyordu esinin isleri yuzunden cok uzaklastiklarini hadda hayatlarinin cok SIKICI oldugunu soyledi
bende ona esinin islerinin yuzunden bunlarin normal oldugunu soyledim ve esi kendisinden 10 yas buyukmmus ve bana sanirim ickinin etkisi ile degisik sekillerde bakmaya basladi ve arada bir frikikler veriyordu o frikikleri gorunce benim yarak kalkmaya basladi uzerimde kapri kisa bir pantolon vardi ve birde thisort altimda sadece bir kilot vardi atletsiz geziyordum neyse kendisi icerisinin cok sicak oldugunu ve terledigini bir dus almak istedigini soyledi
sessizce banyonun kapisina gittimbana rahat ol ve kendi evindeymis gibi davran dedi burada filmler var dedi istedigini izleyebilirsin dedi bende tamam dedim kendisi banyoya gitti ben tam vcd ye film koyuyordum ki birden aklima onu gozetlemek geldi sessizce banyonun kapisina gittim kapinin deligine egildim ve iceri baktigimda sok olmustum kendi kendisini oksuyor ve degisik sesler cikariyordu ve suyu acmisti sanirim ses disari gitmesin diye izlemeye devam ettim
banyodaki cesmeyi elinin icine almis onu oksuyordu bende ne yapmam gerektigini dusunuyordum acaba iceri girsem mi diye ve elimi sikime atmis 31 cekercesine oksuyordum artik yorulmustum ayakta durmaktan ve bir sandalye falan bakiniyordum arkami donmustum geri yuzumu kapiya cevirdigimde kapinin acilmis oldugunu ve karsimda ciril ciplak durdugunu gordum ve sasirmistim bana ne yaptigimi sordu sert bir sekilde cokk utanmistim
ozur diledim kendisi bana cok  kizdi diye dusunuyordum o soruyu tekrarladi ne yaptigimi sordu bende ona artik anlatmaya basladim onun cok guzel oldugunu ve her insanin onunla sevismek isteyecegi kadar sexi oldugunu soyledim cunki gercekten oyleydi ve bana bakiyordu devam ettim konusmaya o hala karsimda ciplak sekilde duruyor ve beni dinliyordu ve onu ister istemez rontgenledigimi soyledim
ve gercekten cok guzel bir vucudunun oldugunu deyiverdim birden sanirim ickinin etkisi ile onun uzerine dogru yurudum ellerimi onun yuzune dokundurdum o hic ters bir tepki gostermedi ve bana su kelimeleri soyledi.;
Ben uzun zamandir sex yapmiyorum ve cok huzursuzum dedi esinin onu hic doyuramadigini ve beni gordugu ilk andan beri cok hosuna gittigimi ve benimle her turlu iliskiye simdiden hazir oldugunu hatta onunla devamli bir beraberlik icinde olabilecegimizi bile soyledi ve olanlar oldu beni kolumdan tutup banyoya cekti ve beni elleri ile soydu uzerimde sadece slip bir kilot kalmisti
onuda cikarayim mi dedi bende tutup kendi elimle cikardim ve onunla beraber kuvete daldik ilik su ile beraber birbirimizi oksuyorduk ve guzelce birbirimizi yikadik dudaklarimiz kenetlenmisti o ise eli ile benim sikimi tutmus bir hayranlikla oksuyordu ve yasima gore buyuk bir yaraga sahip oldugumu hatta kocasininkinden bile iri oldugunu soyledi ardindan banyodan cikip yatak odasina gectik cok buyuk ve guzel bir yataklari vardi onu yatagin uzerine uzativerdim ve bacaklarini iki yana actim
yukaridan basladim yalamaya boynunun alt kismini kulak memelerini ve goguslerine indim gogusleri gercekten cok buyuk ve diriydi yalamaya somurmaya emmeye basladim oyle guzel sesler cikariyorduki bu sesler beni zevke getiriyordu ve gobegine kadar indim oradanda vaginasina .
Vaginaya indigim anda orasinin cok sulanmis oldugunu gordum resmen sular akiyordu o kadarki cok zevk aliyordu ve o sulu sekilde iken bile yalamaya devam ettim cunki cok temiz ve bakimli birisi idi onun zevk sularinin arasinda dilimi vaginasina dogru ilerletiyordum dilim onun klitorisinde geziyordu vagina dudaklari acilip acilip kapaniyordu elleri ile saclarimi koparircasina cekistiriyor ve haykiriyordu
ve dilimi yavas yavas icine sokmaya baslamistim ki eli ile basimi neredeyse vaginasina gomecekti gercekten cok guzel bir vaginaya sahipti Simdilik bu kadar bu hikayem yayinlanirsa daha cok sey var gerisi hazir bekliyor saygilarimla 

3 yorum:

  1. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  2. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  3. POYRAZ TOLGA ANKARADA SINIRSIZ SEKS FANTAZI SAYGI GÜVEN KURALLARI ICINDE KESİNLİKLE
    Ankara cankaya tolga yaş 39 boy 170 kilo 80 Penis damarli kalın 19 vücudum kilsiz beyaz doyumsuz acik gorusluyum yasadigim seks olayimi anlatayim
    sevgili okurlar size 2014  de yaşadığım bir anımı antalya kemerde 5 yıldızlı bir otelde masör olarak çalışıyordum. Spa ya sveta isminde rus asıllı bi masöz geldi  kızıl saçlı taş gibi bir bayan dı buna masajı öğretmemi istediler önce hamam proğramını sonrada masaj çeşitlerini uygulamalı olarak gösteriyordum  ama ona her dokunduğumda kendimi kaybetmemek için zor tutuyordum aradan 2 hafta geçti aramız çok iyiydi akşamları sahile gidip iki bira veya sohpet ederek vakit geçiyordu bigün spanın havlularını düzenlerken yardım ediyordu bi anda ne oldu anlamadım ama çok ateşli bir şekilde öpüşmeye başladık ama zaman azdı hemen yüzünü duvara döndü ve ayagındaki pantolonu dizlerine kadar sıyırdı arkadan ensesini yalayarak gögüslerini okşuyordum ve amına yavaşça girdim öyle dar ve sıcaktı ki anlatamam dudaklarını ısırıyor havluyu ısırıyor zevkten bağırmamak için kendini zor tutuyordu  yaklaşık 5 tempolu bi şekilde yüzü duvara dönük siktim  ve ikimizde boşaldık ama kan ter içindeydik havluları yerleştirip hemen hamama girdik duş aldık akşam olmasını iple çekiyordum akşam oldu çıktık sahile doğru yürürken bi pansiyon gördüm göz kırparak pansiyonu gösterdim hadi dedi  ben hemen altındaki tekelbayiden bi kırmızı şarap aldım biraz çilek üzüm şeftali bi meze için lazım olan kuruyemiş ve 4 bira aldım pansiyonran 2 kişilik bi oda tuttum ve yukarı çıktık sveta duşa girdi ben meyveleri hazırladım masayı kurdum biraları dolaba koydum çıkınca bende duşa girdim bornozları giyip masaya oturduk romantik bi müzik eşliginde şarabımızı yudumluyorduk şişenin dibini bulmak üzereyken daha fazla sabredemedim ve dansa kaldırdım dudaklarımız birleşti ayakta dan ederek sevişiyorduk bornozlar çıkmış haberimiz yok yatağa uzattım ve dudaklarından  boynuna doğru yalıyordum gögüslerine indim çok tatlı gögüsleri vardı tam somurmalık taş gibi ne büyük nede küçük yalayarak göbek deligine indim ve amına geldim saçlarımı kavramış amına bastırıyordu ağzımı dilim içinde zevkten çığlıklar atıyor. Dizlerini yukarı kaldırdım ve sag dizinin içinden bacagının iç kısmını yalayarak amına geliyorum ve sol dizini yalayarak amına geliyorum somuruyorum bazırı şişti bembeyaz süt gibi amı somurmaktan pembeleşmişti artık daha 69 pozisyonuna geçtik ben onun amını yalarken o benim sikimi yalıyordu 1 saati aşkın seviştik ve gel artık dayanamıyorum diyerek üzerine çekti misyoner pozisyonunda girmeye başladım gögüslerini somurarak giriyordum gögüslerini sokarken dilini somuruyordum orgazm üstüne orgazm oluyordu her orgazm oldugunda kendini kasıyor sikimi mengene gibi sıkıyordu ve daha fazla dayanamadım bende patladım içine ama dolmamıştım hemen ters çevirip yüzün koyu yatırdım ayaklarını kaldırarak parmaklarını yalıyordum topuklarını bileklerini derken baldırlarına kadar geldim güzel yuvarlak toplu bir kalçası vardı ısırmaya yalamaya doyamıyordum siyah incisini yalayarak belinden ensesine ensesinden geri götüne iniyordum karnının altına bir yastık koydum ve yaladim yaladım yaklaşık 30 dk ve içine girdim zaten zevkten dört köşe olan sveta tolga tolga diye inliyor ismimi sayıklaması beni daha çok zevke getiriyordu yatagı parçalayacak gibi sıkıyor ısırıyor zevkten uçuyordu orgazm üstüne orgazm oluyordu yarım saat içinde kaçkez  orgazm yaşadı saymadım sexsi çok seviyorum diyerek ismim haykırması delirtiyordu beni boşalmam yaklaşınca yine çıkartmadım içine boşaldım ama hiç hız kesmeden devam ettim o gece sabaha kadar degişik pozisyonlarda defalarca sikiştik tabi sabaha karşı uyumuşuz 8 de telefonun alarmına uyandık ama işe gitmedik akşama kadar dinlenip sevişerek bir tam gün geçirdik muhteşemdi böyle zevk yasamak isteyen Ankaralı bayanlar tanışalım hamile kalmak isteyen kendi evinde masaj yaptırmak isteyen bayanlar evli ciftler evli bayanlar arasın yaş sınırım yoktur ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil